Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Yleistä selvennystä

Siirry alas

Yleistä selvennystä Empty Yleistä selvennystä

Viesti kirjoittaja Lamia Ti Huhti 01, 2014 11:36 pm

Tervetuloa sinä matkailija, tai ehkä tallin asukas, joka foorumille olet päätynyt!

Foorumin on nyt luotu, ja se osoittuikin odotettua hankalemmaksi minulle, joka on jämähtänyt jo kultavuotensa eläneeseen vieraskirja-aikaan ja käynyt foorumeilla vain kirjoittajana, mutta jospa tämä homma minullekin lopulta kunnolla selviäisi, tehokkainta siedätyshoitoahan se vain on tähän kunnolla paneutua :) En ole yhtään perillä siitä, mitä foorumipohjaa parhaimpana tai tehokkaimpana pidetään, mutta jospa tämä tarpeisiin riittäisi!

Mikä on homman nimi?
Tällä hetkellä Rivenhallia, tätä foorumia ja kaikkia tapahtumia pyörittää Lamia, eli minä, yksin. Bittiponeiluun minulla ei niin paljoa aikaa ole kuin ehkä haluaisin, mutta koitan silti hommassa suhteellisen aktiivisesti mukana pyöriä. Yksinään ei kuitenkaan joka paikkaan pysty venymään, joten tuen avoimesti kaikkia joita kiinnostaa tekeminen ja puuhaaminen. Ehkäpä sinua kiinnostaisi olla mukana tallin arjessa muutenkin kuin vain vieraana tai asukashevosen omistajana? Ehkä haluaisit tehdä yhteistyötä kanssamme oman tallisi kanssa? (En ole kunnolla yhteistyöhommia sun muita ehtinytkään miettiä, mutta jos haluat asiaa seurana pohtia, ota ihmeessä yhteyttä!)

Voinko minä osallistumisen lisäksi järjestää?
Voit! Tällä hetkellä jokainen voi kirjoittaa viestejä ja luoda uusia aiheita, mutta otathan huomioon, että mahdollisesti tämä voi tulla muuttumaan niin, että jokainen voi kirjottaa viestejä, mutta vain rekisteröityneet voivat aloittaa uusia aiheita. Toistaiseksi kuitenkin jokaisella on samat vapaudet, joten pidetään foorumi kuitenkin siistinä eikä spämmätä turhia niin tilanne pysyykin tällaisena :>

Mikäli sinua siis kiinnostaa esimerkiksi maastoretken järjestäminen, voit kaikin mokomin sellaisen järjestää! Tapojahan on monia, tarinointi, piirrokset, kysymykset, roolipelaus.. Tapahtumakutsussa tulee merkitä päivämäärä, viimeinen osallistumispäivä ja onko se avoin kaikille vai vain tallin asukkaille, sekä tietysti mahdollisimman selkeät ohjeet kuinka osallistutaan!

Eli rekisteröityä ei tarvi?
Ei, mutta kehotan silti sen tekemään, mikäli vain jaksamus riittää! Profiilia muokaten, helpotat iseäsi erottumaan joukosta, ja porukka oppii sinut paremmin tunnistamaan (tai sitten puhun vain itseni puolesta, oma nimimuisti on jotain todella surkeaa) Mutta tosiaan, pakollista tämä ei ole.

Mikäli on mitään epäselvää koskien tallia, foorumia tai muuta, voi minulle vapaasti laittaa s.postia, yksityisviestiä tai kirjoittaa viestiä tähän alle. Kiitoksia niille jotka jaksoivat tämän lukea ja uudestaan: tervetuloa tallille! :)

- Lamia
Lamia
Lamia
Admin

Viestien lukumäärä : 18

https://rivenhall.palstani.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa