Muutoksia foorumilla/tallilla (päivitetty 07.01.2015)
:: TALLITUPA :: Ilmoitustaulu
Sivu 1 / 1
Muutoksia foorumilla/tallilla (päivitetty 07.01.2015)
Pikkuinen topa mistä voi seurailla muutoksia koskien foorumia/tallia, lähinnä myös omaksi muistilistaksi.
07.01.2015: Vuokranmaksu poistuu, sen sijaan otan sähköpostilla yhteyttä, jos jotakuta ei ole pitkään aikaan näkyillyt. Hoitajasuunnitelmat hyläsin toistaiseksi, sillä oma aikani ei siihen riitä. Toimintaa tulee kuitenkin jälleen olemaan, ainakin tarinakisojen muodossa :)
Foorumin ulkoasu muutettiin myös yhtenäisemmäksi tallin omien sivujen kanssa.
03.04.2014: Hoitokirjat lisätty foorumille, jokainen hevonen sai oman alueen, joten omistaja voi itse käydä lisäämässä itse hoitokirjan hevosensa sivulle (ja halutessaan muitakin aiheita)
Sivu venähti melkoisen pitkäksi noiden kuvien vuoksi, joten edelleen voi käydä kertomassa mielipiteensä, haluaisiko mieluummin tekstiversion!
29.04.2014: Talli sai uuden, raikkaan ulkoasun!
07.01.2015: Vuokranmaksu poistuu, sen sijaan otan sähköpostilla yhteyttä, jos jotakuta ei ole pitkään aikaan näkyillyt. Hoitajasuunnitelmat hyläsin toistaiseksi, sillä oma aikani ei siihen riitä. Toimintaa tulee kuitenkin jälleen olemaan, ainakin tarinakisojen muodossa :)
Foorumin ulkoasu muutettiin myös yhtenäisemmäksi tallin omien sivujen kanssa.
03.04.2014: Hoitokirjat lisätty foorumille, jokainen hevonen sai oman alueen, joten omistaja voi itse käydä lisäämässä itse hoitokirjan hevosensa sivulle (ja halutessaan muitakin aiheita)
Sivu venähti melkoisen pitkäksi noiden kuvien vuoksi, joten edelleen voi käydä kertomassa mielipiteensä, haluaisiko mieluummin tekstiversion!
29.04.2014: Talli sai uuden, raikkaan ulkoasun!
Similar topics
» 13.02.2015 Tarinakilpailut (ERJ)
» 2.2.2015 Ratsastusjousiammuntakilpailut (tarina, mukana arvonta) - TULOKSET
» 2.2.2015 Ratsastusjousiammuntakilpailut (tarina, mukana arvonta) - TULOKSET
:: TALLITUPA :: Ilmoitustaulu
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa